Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies.

rozumiem i zgadzam się
Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna WWW.TOCZEN.PL
"systemic lupus erythematosus"
 
 Lupus ChatLupus chat  FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przeciwciała antykardiolipinowe i inne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna -> Porady i Doświadczenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pola
Junior
Junior


Dołączył: 07 Paź 2004
Posty: 5

PostWysłany: Czw Paź 14, 2004 7:37 pm    Temat postu: Przeciwciała antykardiolipinowe i inne Odpowiedz z cytatem

Witam Wszystkich serdecznie,

Mam pytanie do Was, bo ja jestem początkująca w tej dziedzinie.
Do tej pory moją domeną było prawo i ekonomia, a teraz z racji problemów zdrowotnych zainteresowałam się medycyną, ale na razie raczkuję.
Dlatego mam pytanie dot. interpretacji wyników, które właśnie odebrałam.
Co oznacza klasa IgG i IgM jeśli chodzi o przeciwciała antykardiolipinowe.
W klasie IgG mam 5,4 , a w klasie IgM - 19.
Ponadto chciałam zapytać, czy mimo, że nie stwierdzono u mnie przeciwciał przeciwjądrowych, przeciwjąderkowych, antycytoplazmatycznych, dsDNA, nRNP, Sm, TOPO-1, SSA ro, SSB, La, ACA, nuclear dots, Ku, pcna, fibrylarynowych, przeciw RNA, PM-Scl, rybosomalnych, Jo-1, pANCA, cANCA, mitochondrialnych, cystoszkieletowych, przeciw aparatowi Golgiego, lizosomom, wrzecionu podziałowemu ........ uff.......
to czy mogę mieć tocznia, gdyż nie robiłam wyników w kierunku przeciwciał przeciwhistonowych i antykoagulanta tocznia.
Swoją drogą to nie miałam pojęcia, źe jest na tym świecie tyle różnych przeciwciał.